Lean Forum Logo
Gro Heidi Ø. Skarstein - Sbanken

Webinar om forbedringsarbeid i Sbanken

I dette webinaret møter vi Gro Heidi Øvstegård Skarstein, Seksjonsleder for Kundesenter Sbanken. I over 20 år var Sbanken banken med de mest fornøyde kundene. En av bankens viktigste drivere var å lytte til kunden. I 2021 når det ble kjent at DNB ønsket å kjøpe Sbanken ble det kundeopprør en bank aldri har sett før. Gro Heidi vil gi oss et innblikk i

  • Sbanken som konsept
  • Hvordan banken jobber med forbedringsarbeid
  • Hvordan de bruker kundeinnsikt inn i forbedringsarbeid
  • Hvordan banken har klart å stå i og reise seg igjen etter voldsomt trykk ifra media
  • Hvilket læringsutbytte de fikk fra denne prosessen? Ledere, medarbeidere og kunder
  • Hvilke verktøy og strategier som ble brukt
  • Hvordan det har vært for Gro som leder å stå i stormen når det kokte som verst.

Påmeldingslink

Start
Slutt
Påmelding

Webinar via Teams