
Webinar om forbedringsarbeid i Sbanken
I dette webinaret møter vi Gro Heidi Øvstegård Skarstein, Seksjonsleder for Kundesenter Sbanken. I over 20 år var Sbanken banken med de mest fornøyde kundene. En av bankens viktigste drivere var å lytte til kunden. I 2021 når det ble kjent at DNB ønsket å kjøpe Sbanken ble det kundeopprør en bank aldri har sett før. Gro Heidi vil gi oss et innblikk i
- Sbanken som konsept
- Hvordan banken jobber med forbedringsarbeid
- Hvordan de bruker kundeinnsikt inn i forbedringsarbeid
- Hvordan banken har klart å stå i og reise seg igjen etter voldsomt trykk ifra media
- Hvilket læringsutbytte de fikk fra denne prosessen? Ledere, medarbeidere og kunder
- Hvilke verktøy og strategier som ble brukt
- Hvordan det har vært for Gro som leder å stå i stormen når det kokte som verst.
Start
Slutt
Webinar via Teams